About Us

BSD, Kuala Lumpur, Malaysia
Mahmood ABu bakar born 48 years ago is a son of a Police Imam in kulai johor. Was educated in johor baru and later at PUO in ipoh before advances his education to PCL, London in 1986, graduated with a B eng (hons) mecahnical and computer aided engineering and a mecahnical engineer by profession and currently a Fire & Occupational safety practicioner by training. Married with 4 beautifull childrens and lives somewhere at the end of pencala and bukit lanjan pass in KL. Loves fast cars and rock music but lately has repent. A die hard chelsea fan, even the whole family is ahelsea fan.

Saturday, September 27, 2008

Resipi 2nd Raya

hari raya jangan makan banyak sangat rendang yang makanan berempah dan berlemak, tapi first day tu boleh le..hari beirkut nya kena makan makanan sihat untuk stay healthy

recipe : fried Spaghetti with tuna Flakes
ingredient:
spaghetti
minyak zaitun
capsicum
peeled tomato
5 stalk bawang putih
2 biji bawang holland
tuna flakes
lada hitam
garam
cara memasak
spaghetti di rebus denga sedikit garam, setelah lembut di tus dan di campur dengan sedikit minyak zaitun. kemudian bawang putih, bawang holland yang di potong kub di tumis dalam non stick pan. di campur dengan capsicum yang di potong kub dan setelah naik bau di masuk kan tuna flake dan di masukan garam secukup rasa. masukkan spagheti kedalam pan dan di gaul, kemudian di masukan peeled tomato yang sudah di hancurkan. dimasak selama 20 minit dengan api sederhana. setelah itu dipindahkan kedalam bekas lain dan dimasukan ke dalam oven untuk di bake. optional boleh di tabur cheese before bake.
selamat mencuba....

No comments: